REGISTRUL DE CLIENȚI HESBURGER: POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

Grupul Hesburger se angajează să protejeze confidențialitatea clienților săi. În această politică de confidențialitate, vom explica modul în care Burger-In Oy și alte companii aparținând grupului Hesburger din UE și SEE (denumite în continuare „Hesburger” sau „noi”/„nouă”/„nostru”/„noastră”) prelucrează datele cu caracter personal ale clienților lor (denumiți în continuare „Clientul”/„Clienții”).  Datele cu caracter personal sunt date pe baza cărora Clientul poate fi identificat, cum ar fi numele și numărul de telefon.

1. De ce prelucrăm datele dvs. cu caracter personal?

Prelucrăm date cu caracter personal, de exemplu, atunci când primim feedback de la client sau când clientul face o achiziție în magazinul online Hesburger. Descriem prelucrarea datelor cu caracter personal ale clienților noștri Bonus Club într-o politică de confidențialitate separată („Politica de confidențialitate Bonus Club”), pe care o puteți citi fie prin intermediul aplicației dvs. Hesburger, fie în secțiunea Bonus Club a paginilor web Hesburger.

Datele cu caracter personal pot fi prelucrate pe baza consimțământului Clientului, a unui acord încheiat cu Hesburger, a obligației noastre legale sau a unui interes legitim.

Prelucrăm datele cu caracter personal numai în măsura în care este necesar în următoarele scopuri de utilizare:

Gestionarea și dezvoltarea relației cu clienții între Hesburger și Client.

Prelucrarea și răspunsul la feedback-ul clienților (criteriu de prelucrare: interes legitim)

Prelucrarea și răspunsul la cererile de credit sau reclamații (criteriu de prelucrare: obligație legală)

Organizarea tombolelor și concursurilor, livrarea premiilor și publicarea numelor câștigătorilor în conformitate cu regulile concursului (criteriu de prelucrare: interes legitim)

Livrarea și procesarea comenzilor plasate la magazinul online (criteriu de procesare: obligație legală)

Dezvoltarea paginii web, analiza utilizării și direcționarea marketingului (criteriul de prelucrare: consimțământul). Puteți afla mai multe despre modulele cookie utilizate de Hesburger în „Politica privind modulele cookie”.

Ca o condiție prealabilă pentru prelucrare, un interes legitim se bazează pe lege, iar aplicarea acestuia necesită ca interesele și drepturile persoanei vizate să fie luate în considerare extrem de precis. Interesul legitim se referă la prelucrare, care este legată în mod semnificativ de operațiunile operatorului și despre care Clientul poate presupune în mod rezonabil că aparține sferei acestor operațiuni.

Datele cu caracter personal pot fi prelucrate numai în scopuri prescrise în mod specific. Pe baza datelor cu caracter personal furnizate de Client, Clientul nu poate fi, de exemplu, abordat cu marketing direct fără consimțământul expres al Clientului și nici datele sale cu caracter personal nu pot fi prelucrate în niciun mod care încalcă termenii acestei politici de confidențialitate.

2. Ce fel de date despre mine sunt colectate și care sunt sursele datelor?

Datele sunt colectate direct de la Client atunci când Clientul contactează Hesburger, cum ar fi pentru a oferi feedback sau pentru a participa la un concurs sau atunci când Clientul plasează o comandă în magazinul web Hesburger. Aceste date includ numele, adresa, adresa de e-mail, numărul de telefon, numărul de membru în Hesburger Bonus Club, răspunsurile la tombole și concursuri, permisiunile și consimțământul, datele de contact ale destinatarului cardului cadou și mesajele pentru destinatarul cardului cadou.

Datele sunt, de asemenea, colectate în legătură cu utilizarea serviciului. Atunci când Clientul plasează o comandă pe magazinul web Hesburger, datele de achiziție ale Clientului (de exemplu, ora comenzii și informațiile de plată) sunt stocate în registru. Datele utilizatorului, cum ar fi adresa IP, informațiile despre browser și ora utilizării, sunt colectate atunci când se utilizează site-ul Hesburger.

3.  Cine prelucrează datele cu caracter personal?

La Hesburger, datele cu caracter personal sunt prelucrate de personal a cărui fișă de post include întreținerea și gestionarea serviciilor în cauză. Pentru a procesa problema, datele pot fi transferate în cadrul grupului Hesburger.

La prelucrarea datelor cu caracter personal, folosim și servicii de la terți. Solicităm ca datele să fie utilizate numai pentru a îndeplini scopurile de utilizare descrise mai sus.

Datele sunt transferate către următoarele părți din afara Hesburger:

  • Datele sunt transferate către deținătorii de francize Hesburger implicați în operațiunile comerciale Hesburger. Aceste date includ feedback-ul clienților și cererile de credit. Numele complete și informațiile de contact ale deținătorilor de francize Hesburger sunt prezentate pe paginile web Hesburger în conexiune cu detaliile fiecărei locații.

  • Datele sunt transferate furnizorilor de servicii, care sunt responsabili pentru întreținerea și dezvoltarea serviciilor IT ale Hesburger.

  • Datele privind magazinul online sunt transferate furnizorilor de servicii de intermediere a plăților și furnizorilor de servicii de transport.

  • Datele sunt transferate agențiilor de aplicare a legii și altor autorități dacă acest lucru este necesar din cauza unei legi, a unui regulament sau a unei cereri legale sau pentru investigarea unei infracțiuni sau pentru exercitarea sau apărarea unei revendicări legale.

  • Datele sunt transferate companiilor de asigurări pentru procesarea cererilor de despăgubire.

  • Datele pot fi transferate, în cazul unei achiziții sau fuziuni de afaceri, către cumpărătorul afacerii.

4. Transferuri de date către țări terțe, măsuri de salvgardare pentru transferuri

Hesburger utilizează subcontractanți în prelucrarea datelor cu caracter personal și, în acest context, datele sunt prelucrate și în afara Uniunii Europene (UE) și a Spațiului Economic European (SEE). În cazul în care datele cu caracter personal sunt transferate în afara UE sau SEE, asigurăm un nivel adecvat de protecție a datelor cu caracter personal, de exemplu, prin utilizarea clauzelor contractuale standard aprobate de Comisia Europeană.

5. Protecția Datelor

Hesburger utilizează măsuri tehnice și organizatorice pentru a preveni utilizarea, transferul, ștergerea sau altă prelucrare neautorizată a datelor cu caracter personal care ar putea pune în pericol protecția datelor. Registrul este ținut în format electronic. Utilizarea registrului, modificarea datelor și prelucrarea se fac numai prin utilizarea identificării utilizatorilor pe mai multe niveluri prin intermediul unei aplicații criptate. Numai persoanele desemnate însărcinate cu întreținerea și gestionarea sistemului au permisiunea de a utiliza registrul. Datele din registru sunt protejate împotriva accesării din exterior, iar utilizarea registrului este monitorizată.

6.  Cât timp sunt stocate datele?

Datele sunt stocate după cum urmează:

  • Feedback-ul clientului și solicitările de credit: Datele sunt șterse la un (1) an de la data la care clientul a trimis feedback. Cu toate acestea, datele pot fi stocate pentru o perioadă mai lungă de timp dacă există un motiv justificat pentru a face acest lucru, cum ar fi creditul acordat clienților pe baza feedback-ului primit de la clienți, despăgubiri pentru daune sau orice alt motiv legal.

  • Informații despre participanții la tombolă și concurs: Datele sunt șterse atunci când câștigătorul a fost contactat și premiile au fost acordate.

  • Datele magazinului web și datele tranzacțiilor: Datele sunt stocate atât timp cât este necesar, așa cum este stipulat în legislația contabilă și de protecție a consumatorilor.

  • Datele site-ului web: Detaliile privind perioadele de păstrare a modulelor cookie sunt disponibile în „Politica privind modulele cookie” separată.

  • Alte date ale clienților: Datele sunt stocate atât timp cât este necesar pentru prelucrarea datelor în unul dintre scopurile menționate mai sus.

7.  Control comun cu Facebook

Atunci când Hesburger menține pagini de rețele sociale pe Facebook, Hesburger și Facebook Ireland Limited sunt operatori asociați ai datelor utilizatorilor pentru paginile Hesburger. Facebook prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu propria politică de confidențialitate, disponibilă la www.facebook.com/privacy/. Facebook este în primul rând responsabil pentru respectarea legislației privind protecția datelor și îndeplinirea securității datelor și a drepturilor celor înregistrați la serviciile sale. Hesburger prelucrează date pe baza interesului legitim.

Prin intermediul Facebook, Hesburger obține acces la datele publice ale unui utilizator Facebook înregistrat, cum ar fi datele despre numele de utilizator și fotografia de profil. Prelucrăm aceste date numai în scopuri proprii, cum ar fi să vă informăm despre produse și servicii noi și pentru marketing, să primim feedback de la clienți, să achiziționăm publicitate de pe Facebook și să măsurăm acoperirea reclamelor.

8.  Informații despre procesul decizional automat (profilare)

Hesburger nu se implică în niciun proces decizional automat, cum ar fi crearea de profiluri, pe baza registrului clienților Hesburger.

9. Drepturile clientului

Clientul poate exercita drepturile menționate mai jos contactând Hesburger prin poștă sau e-mail.

Dreptul de acces

Clientul are dreptul de a inspecta propriile date din registru.

Dreptul de a solicita corectarea datelor incorecte sau incomplete

Clientul are dreptul de a solicita corectarea datelor incorecte sau incomplete.

Dreptul la ștergerea datelor

Clientul are dreptul de a solicita ștergerea datelor sale cu caracter personal din registrul Bonus Club („Dreptul de a fi uitat”). La cererea Clientului, Hesburger va depune toate eforturile pentru a șterge datele fără întârzieri nejustificate, cu excepția cazurilor în care există motive legale pentru a refuza ștergerea datelor. 

Dreptul la restricționarea prelucrării

Clientul are dreptul de a restricționa și de a se opune prelucrării datelor sale cu caracter personal. Atunci când Clientul a trimis o solicitare, Hesburger nu mai poate prelucra datele cu caracter personal ale Clientului, cu excepția cazului în care există un motiv legal pentru prelucrare.

Dreptul de a transfera date de la un sistem la altul

Clientul are dreptul de a primi datele sale cu caracter personal într-o formă structurată și utilizată în mod obișnuit, în care clientul este în măsură să transfere datele către un alt operator.

10. Dreptul de a depune o plângere

Clientul poate depune o plângere privind prelucrarea datelor cu caracter personal la autoritatea competentă din țara sa de reședință. Informații detaliate privind autoritățile naționale pentru protecția datelor pot fi găsite aici: http://ec.europa.eu/newsroom/article29/item-detail.cfm?item_id=612080

11. Cine este operatorul datelor dvs. cu caracter personal și unde îl puteți contacta?

Operatorul este Bucharest Burger S.R.L.

Întrebările privind registrul pot fi trimise prin poștă sau e-mail:

Bucharest Burger S.R.L.


c/o Burger-In Oy
Linnankatu 34
20100 Turku, Suomi

privacy@hesburger.fi

 

Versiune actualizată 18.09.2024.