Hesburger își dublează amprenta în România cu noul restaurant deschis în Brăila și locația ce va fi deschisă în curând în AFI Cotroceni
- Investiția în restaurantul din Brăila, deschis în 15 august, se ridică la 350.000 Euro
- Hesburger continuă să își crească amprenta, cu focus pe București în viitorul apropiat
- Planurile de extindere includ deschiderea a 10 restaurante în diverse orașe din România, iar investițiile ajung la 8 milioane de Euro în primul an
Hesburger, cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din Finlanda și unul dintre cele mai cunoscute din Europa, își dublează amprenta în România odată cu noul restaurant din Brăila și o altă locație planificată în incinta AFI Cotroceni ce va fi deschisă în curând.
Deschiderea din Brăila a implicat o investiție de 350.000 Euro. Noul restaurant Hesburger este amplasat pe o suprafață totală de 70 de metri pătrați în Brăila Mall, în zona food court. Odată cu această nouă deschidere sunt create 20 de noi locuri de muncă.
„Cu trei locații deja active în România și o a patra care urmează să fie deschisă în curând, vedem un potențial ferm de creștere continuă și observăm deja un început puternic pentru operațiunile noastre aici. Strategia noastră continuă să fie concentrată atât pe oferirea unei experiențe unice clienților noștri deja fideli din Râmnicu Vâlcea, Brăila și București, cât și pe o expansiune continuă în diverse orașe din România în următoarele 12 luni”, a declarat Ieva Salmela, International Development & Marketing Director, Hesburger.
Anul acesta, în luna mai, Hesburger și-a anunțat intrarea pe piața din România prin deschiderea primului restaurant în Râmnicu Vâlcea, iar în august, Hesburger a inaugurat o nouă locație în cel mai mare aeroport din România - Henri Coadă, din Otopeni. Planurile de extindere ale companiei finlandeze includ deschiderea a 10 locații în mai multe orașe din România, investiția totală ajungând la 8 milioane de euro în decurs de un an.
Produsele Hesburger sunt recunoscute pentru gustul și calitatea oferite, la baza fiind sosurile Hesburger, create după rețete originale și produse în propriile fabrici din Finlanda și Lituania, dar și faptul că se folosește 100% carne de vită pentru burgeri.
Compania finlandeză, fondată de Heikki Salmela împreună cu soția sa, Kirsti Salmela, și-a început afacerea de fast-food în 1966, în micul oraș Naantali. Afacere de familie cu o istorie de peste 50 de ani, Hesburger operează în prezent în 9 țări și are peste 470 de restaurante.
De-a lungul anilor, Hesburger și-a extins lanțul de restaurante la nivel internațional și are acum 274 de locații în Finlanda, 61 în Lituania, 52 în Estonia, 51 înLetonia, 31 în Bulgaria, 7 în Ucraina, 2 în Germania și una în Polonia. Hesburger are peste 6 000 de angajați numai în Finlanda, iar la nivel internațional, numărul total de angajați depășește 8 700.